úterý 29. května 2018

Co nás čeká a nemine (prokrastinační článek ze zkouškového)

Blíží se nám cest do UK, ještě zbývá 9 dní! Asi nemusíme vykládat, jak moc se těšíme, i když se naše peněženka určitě znatelně prohne. A já si mohu doplánovat pár dvanáctek na letiště, abych si vydělala na zářijový velký trip po Americe. Juchuchů. Samozřejmě jakožto vysokoškoláci se nyní potácíme v období zkouškovém. To je takové to, když vám nevadí jíst chipsy s čokoládou, koukáte pořád dokola na stejný film, protože jste líní si stáhnout jiný a hlavně "nemáte čas, protože se musíte učit", i když vám přijde všechno zajímavější než učení. Dokonce i úklid podle fueng-šuej.

1) Na Instagramu jste mohli minulý týden vidět session, kde jsem si ostříhala vlasy. Uvedla jsem k tomu, že je to proto, že jsem se rozhodla dát vlasy někomu, kdo je potřebuje. Ne, tohle opravdu nebylo výplodem prokrastinace doprovázející období zkouškového. Plánovala jsem to původně udělat až na podzim, ale věci se sešly tak, že mi přišlo nejlepší to udělat teď. A rozhodně nelituju. :)
Odstříhávala jsem si část vlasů, kterou jsem předtím měla odbarvenou, takže se mi konce neustále zacuchávaly, častým mytím se navíc stále více vysušovaly - teď, když jsou ustřižené a nabalzamované, tak jsou hladké a nějaké mytí je nemusí trápit. Pokud byste i vy, holky, chtěly udělat něco podobného, doporučuji nechat vlasy narůst tak, abyste mohly dát 30 a více centimetrů. Kratší vlasy se využijí jen na ofiny, případně na příčesky k šátkům. To je spíše ale pro dospělé pacientky. Malé holčičky touží spíše po parukách, aby si mohly udělat i nějaké ty copánky a princeznovské účesy. Já tuto délku plánuji darovat příště, vidím to tak za rok a půl. Vlasy nad 35 centimetrů lze navíc i dobře zpeněžit a máte k nim střih zdarma. Uričtě mrkněte sem:


Za ten dobrý skutek to určitě stojí, vždyť vlasy zase dorostou. A kratší účesy jsou teďka v módě!!! ;)

2) Zkouškové je stejné utrpení jako každý rok... a já mám blbej pocit, že mi docházejí síly. Navíc díky tomu větru mi ke všemu neštěstí opuchly oči a strašně mě pálí, takže tempo čtení skript se snížilo asi tak na 20%. Dala jsem si kapky do očí, ale nějak mi kanálkama protekly do krku a je mi z toho teďka pěkně šoufl, už asi třikrát jsem si byla vykloktat trochu ústní vody, abych nějak přebyla tu pachuť. O neustálém kýchání, svědění, apod radši ani nemluvím.

3) Jak se vyvíjí náš výlet UK a+ překvapení? Zatím jsme si nedobrovolně prodloužili pobyt o jeden den => náš let 10. 6. byl posunut v 19.30 večer na 7.30. Jelikož ale odlétáme z letiště na úplně opačné straně Londýna, než máme hotel, museli jsme tedy přistoupit na nabídku Wizz Airu o přebookování na další den. Takže nyní je to již Londýn a k tomu dvě překvapení: to hlavní stále neprozradím, tím druhým je, že během dne navíc navštívíme Stonehenge.

4) USA TRIP: NEHLI JSME NIJAK. Já se snažím neustále orodovat za ESTY a hotel v první destinaci (NYC), ale prý se čeká na kolegyni třetího účastníka zájezdu, až přiveze nějaké rady. Jakmile se aspoň o kousíček pohneme, dám vědět.

5) Plány na léto? Určitě vám sem na blog chceme přidat kalendář, kde budete moct sledovat, kam a se kdy vydáme. Ale jinak asi nic moc. Zůstaneme při domáckých cestách. 
- Dětenice 13./14. července
- Karlovy Vary (zatím nevíme)
- Šumava (zatím nevíme)
=> a hodně hodin v práci.

Mějte krásný týden a užívejte sluníčka! Snad méně alergicky, než se to daří mně...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Co nás čeká a nemine (prokrastinační článek ze zkouškového)

Blíží se nám cest do UK, ještě zbývá 9 dní! Asi nemusíme vykládat, jak moc se těšíme, i když se naše peněženka určitě znatelně prohne. A já...