úterý 9. ledna 2018

Nový rok 2018. Kam letos?

Zdravím vás, milí přátelé a příznivci cestování! :)

Je to už pár dnů, co nám začal nový rok, rok 2018. Ten nám rovněž přináší i nové cesty, a byť se může zdát, že jich mnoho není, tak věřte, že jde o pouhé zdání. 
Mnoho jich skutečně bude.

1) AMSTERDAM ZA 3, 2, 1...
Hned takto na úvodu roku vyrážíme do Amsterdamu. Přes Honzovy letenky se k nám dostala skvělá nabídka na letenky s Easyjetem, kdy za "zpátečku" dáváme ani ne 1200,-, což já vážně parádní cena! A navíc Amsterdam je moje láska, moje srdeční záležitost (jak jinak než díky Hvězdy nám nepřály, že ano, ale tak berte to jako fakt 😀). Hotel jsme si přibrali dražší, ale zase je to 4* se snídaní. Vše vám pak podrobně rozepíšu a zhodnotím ve článku, který vyjde PO AMSTRU.
A co máme na programu? Jako první se kupovaly lístky do domu Anny Frankové. Jsem ten typ člověka, co zůstává z nepochopitelného důvodu fascinován všemi hrůzami kolem druhé světové. Říká se tomu černá turistika a byť je to drsný, tak já jsem tím jako posedlá. Pokud se zadaří, tak se ještě letos podíváme i do Osvětimi a Březinky. Ale to zatím potvrdit nemohu.
Po Anně Frankové to bude plno dobrého jídla a pití v nejrůznějších restauracích, které nám přijdou do cesty. Chtěla bych zavítat i do té, kde se točily Hvězdy nám nepřály, nicméně zatím mi to zbylí členové neodsouhlasili.
Určitě se vydáme i na plavbu lodí kanálama a bude toho ještě víc. Spoustu věcí ovšem vymyslíme až na místě. Tak, jako vždy. Na to je můj pan Puf expert.

2) ČESKÝ POKLAD
Jakožto průvodkyně jsem se rozhodla, že konečně využiju své možnosti výhodných vstupů na české památky a během léta se s Pufem podíváme na mnoho českých památek. O všem vám pak tady budeme referovat, nebojte. Můžeme to pojmout jako tipy pro rodiny s dětmi. 😀
A proč se v létě nevydáme někam k moři jako vždy?

3) 'MURICA
Protože jak prozřetelnost chtěla, tak se stalo a jedeme s Pufem v září mimo euroasijský kontinent. Bude nás čekat třítýdenní trip napříč celým USA. 21 dní budeme putovat od New Yorku až do Los Angeles, odkud se pak vracíme zpátky do Evropy.
Je to ještě 9 měsíců do odletu (skoro jako těhotenství, lol), takže plán cesty dolaďujeme, chystáme se začít vyřizovat bezvízový styk ESTA, pak bude následovat výběr a rezervace hotelů. Zatím máme letenky! Vyhrála to na plné čáře 5* Lufthansa (gratuluji k čerstvě získanému ocenění Skytrax), která jako první nabídla skvělou cenu, a to 12.500,-. Vzhledem k tomu, že nemáme stejné místo příletu a odletu, tak se muselo počítat s vyšší cenou. Jinak v současné době letenky do USA cenově klesají, dají se již při dobré trefě najít pod 9.000,-

Určitě to tedy letos pořádně rozjedeme, dodáme videa z předchozích cest, a vůbec... doděláme veškeré resty.

Přejeme vám všem krásný rok plný cestování za dobré ceny, ve zdraví a štěstí.


                                                                                                                                 Puf a Pufice

Žádné komentáře:

Okomentovat

Co nás čeká a nemine (prokrastinační článek ze zkouškového)

Blíží se nám cest do UK, ještě zbývá 9 dní! Asi nemusíme vykládat, jak moc se těšíme, i když se naše peněženka určitě znatelně prohne. A já...